زیبایی قرنطینه

شنبه 21 تير 1399
1:01
محمد امینی

تاریخ زوم: Saweetie در پروژه جدید خود 'Pretty Bitch Music' و زیبایی قرنطینه

نوشته شده توسط OLIVIA HANCOCK

به روز شده 10 ژوئیه 2020

فیس بوک

PINTEREST

ایمیل

به زوم تاریخ ، سریال های ما خوش آمدید و از طریق صفحه بزرگنمایی با همراهان موردعلاقه ما از نزدیک و شخصی می شویم. آنها با نگاهی صادقانه به ما نگاه می کنند و به نظر می رسد "عادی جدید" آنها از آیین های جدیدی که آنها از قرنطینه اتخاذ کرده اند ، به پروژه هایی در عصر انزوا ، به زیبایی و محصولات بهداشتی که از آنها استفاده کرده اند. تسکین دهنده


حداقل سه سال گذشته ، سوتوی گردباد بوده است. رپ رپر متولد Bay Area در سال 2017 "Icy Grl" - نمونه ای از "گردن من ، پشت من (که لیس می زند)" کیا "- او را در مسیر سریع سوپر استار قرار داد. در سال 2018 ، او اولین نسخه اصلی خود را با نام High Maintenance ، منتشر کرد. و در سال 2019 ، او پروژه پیشرفته یخی خود را یخی اعلام کرد. آهنگ مورد علاقه EP "نوع من" 89 میلیون بازدید و تعداد YouTube را در خود جای داده است. با پلاک های پلاتینیوم در زیر کمربند خود ، خرید و فروش مارک تجاری از طریق رزومه کاری وی و بیش از هفت میلیون شنوند ماهانه در Spotify ، هیچ سایتی متوقف نیست.


در خارج از موسیقی او ، طرفداران نیز عاشق Saweetie ، شخص هستند. او غیرقابل انکار زیبا و مبهم پرواز است. واقعیت و فیلترشکن واقعی او و روحیه پایین زمین باعث شد گپ زدن با رپر احساس یک لحظه مورد نیاز مکالمه دختران شود. هنگامی که ما صحبت کردیم ، آخرین تک آهنگ Saweetie به نام "Tap In" - که از رکورد کلاسیک Too $ "Blow The Whistle—" به تازگی کاسته شده بود ، و با صحبت کردن درباره آلبوم آینده وی Pretty Bitch Music ، انرژی پر جنب و جوش او تابش کرد. Saweetie همچنین درباره چگونگی استفاده از سیستم عامل خود برای تأثیرگذاری ، موارد دلخواه زیبایی و نحوه گذراندن روزهای خود در خانه ، توضیح داد. پیمایش کنید تا ببینید که Saweetie چه چیزی برای گفتن دارد.


سوتوی

با توجه به همه اتفاقات شما چطور کار می کنید؟


من چطور کار می کنم؟ من اوضاع ام خوبه. من اهل خانه هستم بنابراین ، من عاشق بودن در خانه هستم. من عاشق کار کردن هستم می دانید ، وقتی ما در قرنطینه نبودیم ، من تقریباً هر روز در پرواز بودم و این واقعا به بدن شما آسیب می رساند. بنابراین ، من واقعاً ممنونم که این زمان را در خانه و محل کار خود سپری کردم.


بنابراین ، یک روز معمولی برای شما در خانه چگونه بوده است؟


من یک پرنده اولیه شده ام. احساس می کنم مردم در ابتدای قرنطینه مانند ساعت چهار تا پنج صبح بیدار می شدند و بعد همه ما به برنامه های خود عادت می کردیم. فهمیدم که نمی توانم این کار را انجام دهم زیرا یکباره از خواب بیدار شده ام. و بعد ، می دانید ، نیمی از روز از بین رفته است. بنابراین ، من از خواب زود شروع کردم.


بنابراین ، من ساعت 8 صبح بلند می شوم. موسیقی Afrobat را پخش می کنم زیرا این امر باعث خوشحالی من می شود. من عاشق WizKid هستم. من عاشق بورنا پسر هستم. این فقط صدای لرزه ها در صبح می شود. من قهوه درست می کنم من مقداری بلغور جو دوسر درست می کنم یا کمی دونات می خورم. سپس ، تیم من به آن رسید و ما کار می کنیم. ما می توانیم حدود ساعت 3 بعد از ظهر به پایان برسیم و یا می توانیم حدود ساعت 1 بعد از ظهر به پایان برسیم. این واقعاً به مطالب و آنچه باید مراقبت کنیم بستگی دارد.


سوتوی

در طول قرنطینه ، شما هنوز هم به زیبایی زیبایی مشغول خدمت هستید. اخیراً برخی از محصولات آرایش مورد علاقه شما که روزانه از آنها استفاده می کنید چیست؟


اوه ، در ابتدا ، من با پالت Morphe من زیاد بازی می کردم و روی صورتم ابرهایی ایجاد کردم. انجام این کار مثل سه ساعت طول کشید. اما ، سرگرم کننده بود و بسیاری از مردم فکر می کردند که من یک فیلتر روی صورتم دارم. بنابراین ، من فکر می کنم این یکی از افتخارآمیزترین لحظات آرایش من است.


آیا کالاهای دیگری وجود دارد که دوست دارید بطور منظم از آنها استفاده کنید؟


دختر ، من لب لب را دوست دارم. من با براق لب وسواس دارم. قبل از زوم ، براقیت لب را بر لب کردم. اما ، من واقعاً دختر لب نیستم. این باید یک موقعیت واقعا خاص باشد. اگر این کار را انجام دهم ، من رنگ موی قهوه ای یا قهوه ای می پوشم ، اما من واقعاً مانند یک دختر لب روشن نیستم.


لوازم آرایشی


خرید لوازم آرایشی


فروشگاه لوازم آرایشی


لوازم آرایشی مک


فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی


لوازم آرایشی و بهداشتی


محصولات آرایشی


آرایش


لیست لوازم آرایشی


لوازم آرایشی به انگلیسی


فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی


لوازم آرایشی مک


دیجی کالا لوازم آرایشی


لوازم ارایشی مارک


قیمت ست کامل لوازم آرایشی مک


خرید لوازم آرایشی ارزان

این روزها به نظر شما روال مراقبت از پوست چیست؟


خوب ، من هر روز صبح و هر شب صورتم را می شستم. من صبح ها از محصولات سبک تر و بعد از آن محصولات سنگین تر مانند شب کرم شب استفاده می کنم. اما ، من تازه چرخه ام را به پایان رسانده ام و همیشه از هم می شوم. می دانم که من قصد دارم چرخه خود را شروع کنم زیرا مانند سه جوش الاغ نامطبوع روی صورتم قرار می گیرد. مانند ، آنها واقعاً بزرگ هستند. بنابراین ، چیزی که من در این مدت واقعاً عاشق آن هستم ، Toner Acne Neutrogena (7 دلار) و یکشنبه رایلی U.F.O است. روغن صورت فوق العاده شفاف (80 دلار). من آن را در بالای جوش هایم قرار می دهم ، هرگز از بین نمی رود.


سوتوی

کجا الهام می گیرید برای ناخن ها ، موها و آرایش خود؟



دختر ، پینترست. من عاشق پینترست هستم. از سوراخ خرگوش پایین می روم. من می توانم تمام شب در پینترست بمانم. من با Quavo سرما می خورم و او مانند "چرا شما روی تلفن خود هستید؟" من به معنای واقعی کلمه همیشه تابلوهای خلق و خوی را کنار هم قرار می دهم. او فکر می کند که در حال پیامک هستم یا در اینستاگرام هستم ، اما من واقعاً در Pinterest هستم.


هنگامی که شما از کار کمبود دارید ، دوست دارید برای مراقبت از خود و مراقبت از سلامت روانی خود چه کاری انجام دهید؟


میرم بخوابم دختر هر وقت کارهای زیادی برای انجام دادن دارم ، گاهی اوقات باید بخوابم. به خصوص هنگامی که من در کالج بودم ، اگر من یک لیست کارهایی داشتم و به آن نگاه می کردم و این مرا تأکید می کرد ، فقط به خواب می رفتم.


من همچنین می خواستم در مورد بی عدالتی هایی که در جامعه ما رخ می دهد با شما صحبت کنم. به چه شکلی


[ بازدید : 181 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مطالب زناشویی و معرفی محصولات زناشویی اصل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]